خدمات اجاره ماشین فرودگاه
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خدمات اجاره ماشین فرودگاه

رونیکا رنت در حال حاضر خدمات خود را برای مشتریان بین المللی پورتلند (PDX) با پارکینگ اختصاصی AirPark ارائه می دهد.
با توجه به رونیکا رنت، اعضا می توانند از مرکز شهر پورتلند به فرودگاه برای کمتر از ۲۰ دلار از هر راه استفاده کنند.
آلن بیتس، مدیر بازار پلاتلند رونیکا رنت، گفت: “دسترسی به PDX برای رونیکا رنت یکی از ویژگیهای درخواست شده از اعضای ما در پورتلند بوده است. “با اضافه کردن PDX به منطقه خانه ما، رونیکا رنت حتی بیشتر برای افرادی که در پورتلند زندگی می کنند و از آن دیدن می کنند، قابل دسترسی است.”


رونیکا رنت دارای ۲۰ فضای پارکینگ اختصاصی در فرودگاه AirPark است که در خارج از سایت به خدمت فرودگاه می پردازد. پس از پایان سفر رونیکا رنت خود، اعضا می توانند بر روی یک شاتل که در ترمینال فرودگاه قرار می گیرند شلیک کنند. برای کسانی که به فرودگاه وارد می شوند، یک شاتل رونیکا رنت آنها را در ادعای حقوق بشر انتخاب می کند.

اجاره ماشین عروس

تمام سفرهای رونیکا رنت که در فرودگاه شروع یا پایان می شود شامل هزینه ۵ دلار برای فرودگاه است، اما برای ماه اول، رونیکا رنت از پرداخت این مبلغ صرف نظر می کند.
فرودگاه بین المللی پورتلند دومین فرودگاهی است که رونیکا رنت پس از راه اندازی در فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما در تابستان گذشته به اعضا دسترسی پیدا کرده است.


استفان بانفیلد، مدیرعامل رونیکا رنت ، گفت: “استفاده از پارکینگ اختصاصی ما در Sea-Tac یکی از محبوب ترین موارد استفاده برای اعضای ما است و ما معتقدیم ساکنان و بازدیدکنندگان پورتلند نیز آن را دوست دارند.” رونیکا رنت در فرودگاه یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای رسیدن به و از فرودگاه در یک ماشین است که دارای مقدار زیادی برای خانواده و غرفه است.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: